PR články jako klíč k tomu správnému zámku

Fungují trochu jiným způsobem než běžně placená internetová reklama. Můžete se s nimi setkat v digitální i tištěné podobě.

nezávislý pracovník

O co tedy přesně jde
Dá se jednoduše říct, že se jedná o typ skryté reklamy, která se zaměřuje na určitý produkt, službu nebo firmu. Pr články se snaží oslovit své čtenáře svojí informativní hodnotou a zaměřením na jejich obavy a touhy. Jejich charakteristickým rysem je, že vypadají jako běžná sdělení. Reklama tu tedy hraje nenásilnou roli, které si téměř ani nevšimnete. Dokonce ani nesmí vypadat jako reklama! Představují spíše analýzu, rozbor určité problematiky, na kterou si můžete udělat svůj vlastní názor.

novinový tisk

Informační přínos článků
Vždy hledáme možnosti, jak představit našim klientům přesně to, co je skutečně zajímá. Nejprve jim nastíníme celou problematiku ve formě hlavních bodů. Vysvětlíme jim výhody a případné nevýhody. A odpovíme na všechny jejich otázky, které začínají slovy: proč, jak nebo co. Nesmíme chybět ani představení naší firmy a produktu. Na závěr pak uvedeme kontaktní údaje, aby se k nám mohli co nejrychleji dostat. Nabízíme jim vlastně aktivní řešení jejich problému.

Pište se zaměřením na konkrétní cílovou skupinu
Hned na počátku musíte znát své čtenáře. Zároveň text, který vyprodukujete, musí být pro klienta naprosto srozumitelný a pochopitelný.

Zároveň nezapomínejte na jeho emoce, obavy, přání a problémy.

týmová práce

To, po čem váš čtenář touží, nebo čeho se bojí, je vaší nejsilnější zbraní!

Jak by měla vypadat osnova

  • poutavý nadpis– Dejte si opravdu záležet, jinak by mohl čtenář ztratit rychle zájem.
  • První část upozorňuje na problémy a nepříjemnosti,které umíte vyřešit. Navoďte hned na začátku příjemnou atmosféru.
  • V druhé části uveďte příklad, co se stane, když nedojde k řešení z vaší strany. Udeřte na jeho emoce.
  • Předložte možnosti řešení a uveďte, jak se problému zbavit. Buďte aktivní. Nabídněte nejméně dvě varianty k výběru.
  • Na závěr se krátce představte a uveďte jej do obrazu svými nabízenými produkty. Příliš se mu nevnucujte a dejte mu čas na to zvolit si právě vás. Jako poslední věta by měly být vaše firemní údaje a kontakty.

Podobné příspěvky